Nieuwe campagne Simyo: De beste blijven is topsport!

Simyo medewerkers werken zich in het zweet voor tevreden bellers

28 APRIL 2016, AMSTERDAM
Sim Only provider Simyo is door de Consumentenbond voor de 6e keer op rij uitgeroepen tot beste mobiele provider! Zij laat in haar nieuwe campagne zien dat de beste blijven topsport is.

Sim Only provider Simyo is door de Consumentenbond voor de 6e keer op rij uitgeroepen tot beste mobiele provider. In haar nieuwe campagne laat het sympathieke Sim Only merk van KPN zien dat klanten tevreden houden heel hard werken is. Sterker nog, het is topsport! De campagne is geïnspireerd op de bekende Rocky films en heeft alleen maar echte Simyo medewerkers in de hoofdrol.

De campagne is ontwikkeld door reclamebureau KOKORO Amsterdam en is vanaf eind april te zien als online commercial, in interactieve banners, op social media en te beluisteren op de radio. Daarnaast is er ook een speciale campagnepagina waarop de bezoeker kan zien hoe de beste mobiele provider blijven topsport is.

VERANTWOORDELIJK BIJ SIMYO:
Brand manager: Selma Hof
Online marketing: Jeroen Oosterbaan Martinius
Online community en Social: Alex Reijgersberg

SIMYO MEDEWERKERS IN DE FILMS:
Alex Reijgersberg
Dennis Vermeulen
Charlene Schmeltz
Marleen Pots
Mohamed Abukar
Pieter Broer
lias Bouaissa
Bas Zwiers
Ernst Schaap
Jan Trinus Haitjema
Kim Hagen

VERANTWOORDELIJK BIJ KOKORO AMSTERDAM:
Strategie: Rik Heijmen
Creatieve directie: Merlijn van Vliet & Wouter Vanhaeren
Creatief team: Robbert Maruanaija & Yavez S.E. Anthonio
Project Management: Valery Story
Account manager: Karin van Dalen
CSD: Frieda Ulsamer de Waard

Filmproductie: Since '88
Regie: Nick Harmsen
Camera: Daan Bukman
Producer: Daan Dagevos
Productie Manager: Merel Mok

Betrokken bureaus:
KOKORO Amsterdam, Mindshare, WeLikeMilk & Digined

--------------------------------------

Noot voor redactie – niet voor publicatie:

Simyo is een Sim Only provider die gebruik maakt van het KPN netwerk. Bij Simyo kunnen klanten al hun telecomzaken zelf online regelen: aanmelden, opzeggen, bundels verhogen én verlagen via www.simyo.nl of via de Mijn Simyo app die beschikbaar is voor iPhone en Android. In de afgelopen drie jaar kwam het merk zesmaal op rij als beste uit de test bij de Mobiele ProviderMonitor van de Consumentenbond. Simyo won onlangs ook de award voor Het Meest Klantvriendelijke bedrijf van Nederland.

KOKORO Amsterdam is een onafhankelijk reclamebureau dat gelooft dat consumenten kiezen met het hart. Kokoro betekent 'hart, hoofd én geest' in het Japans. KOKORO verbindt harten van merken met de harten van mensen.