Simyo ontwikkelt webserie over slimme smartphone fotografie

Instagramfotograaf Joost Bastmeijer presenteert de vier afleveringen

07 DECEMBER 2016, AMSTERDAM
Foto’s maken met je smartphone: wie doet het niet? Maar hoe maak je écht mooie kiekjes waar je trots op kunt zijn? Sim Only provider Simyo ontwikkelde samen met Instagramfotograaf Joost Bastmeijer (47.300 volgers) een vierdelige webserie over slimme smartphone fotografie. De serie maakt onderdeel uit van een slimme content strategie die Simyo al geruime tijd voert met heartvertising bureau KOKORO Amsterdam.

De webserie bestaat uit 4 afleveringen waarin Joost allemaal slimme tips geeft over goed gebruik van licht, macro fotografie, de juiste beeldverhouding en portretfotografie. Tijdens de afleveringen wandelt Joost door Rotterdam, Amsterdam en heeft zelfs zijn moeder een rolletje in een van de afleveringen.

Benieuwd naar deze unieke webserie? Bekijk hier alle afleveringen: https://www.youtube.com/playlist?list=PLXbLJnNwb4p...

VERANTWOORDELIJK BIJ SIMYO:
Brand manager: Mischa Oudolf
Online community en Social: Alex Reijgersberg & Wiely de Woo

VERANTWOORDELIJK BIJ KOKORO AMSTERDAM:
Strategie: Caroline van Hoof
Creatieve directie: Merlijn van Vliet & Wouter Vanhaeren
Creatief team: Robbert Maruanaija & Lynsey Schouten
Project Management: Valery Story
Content Management: Loeloe van Dam & Daan van der Ven
CSD: Frieda Ulsamer de Waard

Filmproductie: Bruut Amsterdam
Producer: Deniz Alkac
Regie: Melle Bloemer
D.O.P: Leon Visser
Assist. Producer: Floris Koopmans
B-Cam: Nick Smits
Visagie: Joycelynn Wigmans

Betrokken bureaus:
KOKORO Amsterdam, Bruut Amsterdam, Mindshare, Qontent Matters.

--------------------------------------

Noot voor redactie – niet voor publicatie:

Simyo is een Sim Only provider die gebruik maakt van het KPN netwerk. Bij Simyo kunnen klanten al hun telecomzaken zelf online regelen: aanmelden, opzeggen, bundels verhogen én verlagen via www.simyo.nl of via de Mijn Simyo app die beschikbaar is voor iPhone en Android. In de afgelopen drie jaar kwam het merk zesmaal op rij als beste uit de test bij de Mobiele ProviderMonitor van de Consumentenbond. Simyo won onlangs ook de award voor Het Meest Klantvriendelijke bedrijf van Nederland.

KOKORO Amsterdam is een onafhankelijk reclamebureau dat gelooft dat consumenten kiezen met het hart. Kokoro betekent 'hart, hoofd én geest' in het Japans. KOKORO verbindt harten van merken met de harten van mensen.