KOKORO Amsterdam aan de slag voor CheapTickets.nl én CheapTickets.be

Na een kennismaking met verschillende reclamebureaus heeft het internationale travel bedrijf Travix ervoor gekozen om in zee te gaan met heartvertising bureau KOKORO Amsterdam. KOKORO zal o.a. aan de slag gaan met een geïntegreerde merkcampagne voor de Nederlandse én Belgische markt, waar Travix actief is met haar merken CheapTickets.nl en CheapTickets.be.

KOKORO overtuigde Travix met haar ervaring voor andere online dienstverleners en haar unieke heartvertising methodiek.

CheapTickets is een van oorsprong Nederlands merk en onderdeel van het internationale travel bedrijf Travix dat actief is in 39 landen en wereldwijd meer dan 3,5 miljoen passagiers per jaar vervoert.

KOKORO Amsterdam werd in 2013 opgericht met als missie om de harten van merken te verbinden met de harten van mensen. Oftewel: heartvertising. Vandaag de dag werkt KOKORO Amsterdam voor: Simyo, Oxxio, Trouw, De Persgroep, Fruittella, NLZIET, Gemeente Den Haag, Payconiq, Wildlands, Dirk van den Broek en nu ook Travix.