Rob-Jan Hendriks versterkt KOKORO Amsterdam als Client Services Director

Rob-Jan Hendriks is per 1 mei aangetreden als Client Services Director bij KOKORO Amsterdam. Voorheen was hij o.a. werkzaam als Managing Director (a.i.) bij Publicis Amsterdam en was hij partner bij Houdini en N=5.

Rob-Jan zal verantwoordelijk worden voor een aantal bestaande accounts én nieuwe accounts, waaronder het door KOKORO recent gewonnen CheapTickets.nl en CheapTickets.be.

Frieda Ulsamer de Waard (Partner/ Client Services Director): "KOKORO bestaat nu ruim 5 jaar en groeit nog steeds in het aantal en de grootte van accounts. KOKORO zal de komende tijd op alle disciplines uitbreiden. De eerste stap hiervan is verzwaring op account. Rob-Jan brengt een flinke dosis ervaring en past als mens perfect in ons team."

Rob-Jan Hendriks: "Ik zie KOKORO als een van de meest veelbelovende jonge spelers in onze branche. Het punt waarop KOKORO zich nu begeeft, is voor mij interessant en heel herkenbaar. Ik heb veel zin om aan de slag te gaan voor bestaande en nieuwe klanten en te helpen het bureau verder mee uit te bouwen. Met deze leuke club gepassioneerde mensen, ben ik ervan overtuigd dat ik ook veel plezier zal gaan hebben.”

KOKORO Amsterdam werd in 2013 opgericht met als missie om de harten van merken te verbinden met de harten van mensen. Oftewel: heartvertising. Vandaag de dag werkt KOKORO Amsterdam voor: Simyo, Oxxio, Trouw, De Persgroep, Fruittella, NLZIET, Gemeente Den Haag, Payconiq, Wildlands, Dirk van den Broek en CheapTickets.