Simyo feliciteert iedere klant persoonlijk met 1e plaats Consumentenbondprijs

Duizenden namen van Simyo-bellers in abri's, bushokjes & online advertising

23 SEPTEMBER 2013, AMSTERDAM
Simyo kwam in augustus dit jaar als beste mobiele provider uit een test van de Consumentenbond. Om dat te vieren feliciteert Simyo iedere klant persoonlijk in haar nieuwste campagne: 'Gefeliciteerd!' 1500 verschillende abri's met namen van echte Simyo-bellers vullen de komende weken het straatbeeld. Iets dat nog niet eerder is vertoond. Ook in online advertising rouleren duizenden namen van echte Simyo klanten. Deze unieke campagne werd bedacht door boutique reclamebureau KOKORO Amsterdam.

Simyo kwam in augustus als beste mobiele provider van Nederland uit een test van de Consumentenbond. Om dat te vieren feliciteert Simyo iedere klant persoonlijk in haar nieuwste campagne met de toepasselijke titel: 'Gefeliciteerd!'. De campagne werd bedacht door het in januari gestarte boutique reclamebureau KOKORO Amsterdam.

Nooit eerder vertoond
1500 verschillende abri's met namen van echte Simyo-bellers vullen de komende weken het straatbeeld in heel Nederland. Iets dat nog niet eerder is vertoond. In online advertising (o.a. op Nu.nl, Telegraaf.nl en Bellen.com) rouleren de komende tijd duizenden namen van echte Simyo klanten. En natuurlijk rouleren alle namen ook 24/7 op Simyo.nl.

Alle abri's zijn ook uitgerust met een QR-code waarmee men direct naar een mobiele site gaat waar ook de scores van andere providers staan zoals Tele2 die Simyo ruim achter zich laat.

Brand Manager bij Simyo Mischa Oudolf licht toe: 'We willen met deze campagne onze bellers eens flink in het zonnetje zetten! Als merk zijn we natuurlijk erg blij met de uitslag van de test. Maar de échte winnaars zijn natuurlijk onze klanten! Dat klanten zo tevreden zijn over Simyo motiveert ons enorm om Simyo nog meer in dienst van onze klanten te stellen.'

Om het allemaal nog extra feestlijk te maken kunnen Simyo klanten ook een jaar lang gratis bellen winnen als ze een foto van zichzelf met hun eigen abri op Facebook of Twitter delen.

Simyo vanuit het niets op nr. 1
De consumentenbond heeft alle 4000 leden van het Mobiele ProviderMonitor panel gevraagd wat zij van de 8 grootste Nederlandse providers vonden. In Augustus deed Simyo voor het eerst mee met het onderzoek en kwam vanuit het niets op nr. 1.

Op het onderdeel ‘algemene tevredenheid’ scoorde Simyo een 8. Maar ook op afzonderlijke onderdelen bleek dat Simyo bellers erg tevreden zijn.

- De kwaliteit van het netwerk (8,6)
- Tevredenheid van de provider (7,9)

Deze 'Gefeliciteerd campagne' is de 2e campagne van Simyo i.s.m. boutique reclameburau KOKORO Amsterdam dat in het voorjaar van dit jaar leading agency werd van het Sim Only merk van KPN. De 3e campagne staat alweer in de steigers en ook daarin zal er een zeer grote rol voor Simyo klanten zijn weggelegd.

Verantwoordelijk bij Simyo:

General Manager: Onno van der Poel