Zwarte schaap Frank (voorheen van Tele2) krijgt rol in nieuwe Simyo Campagne

Sim Only provider Simyo ontfermt zich over het zwarte schaap dat onlangs aan de kant werd gezet door Tele2

31 MAART 2014, AMSTERDAM
Sim Only provider Simyo maakt vandaag met een filmpje bekend dat Frank, het zwarte schaap van Tele2 een rol zal krijgen in de nieuwe campagne van Simyo. Een opvallende zet, want onlangs maakte Tele2 bekend dat ze na 5 jaar afscheid hebben genomen van Frank. Welke rol Frank bij Simyo precies zal krijgen en of het eenmalig of voor de lange termijn is, wil Onno van der Poel (Algemeen directeur Simyo) nog niet zeggen. Wel dat de nieuwe campagne voor Simyo gepland staat voor half juni 2014.

Bekijk hier het filmpje:

Lees meer op:

www.simyo.nl/frank

Simyo is een Sim Only voordeelprovider die gebruik maakt van het KPN netwerk. Bij Simyo kunnen klanten al hun telecomzaken online regelen: aanmelden, opzeggen, bundels verhogen en verlagen via www.simyo.nl of via de Mijn Simyo App die beschikbaar is voor iPhone of Android.