Sim Only provider Simyo verwacht in 2014 ruim 10.000 webshops te openen

Tienduizend tevreden klanten openen dit jaar een eigen Simyo shop voor vrienden en familie

13 MEI 2014, AMSTERDAM
Sim Only provider Simyo verwacht in 2014 ruim 10.000 webshops te openen waar tevreden Simyo klanten zelf abonnementen aanbieden. Via die speciale webshop is de VriendenDeal af te sluiten; een regulier Simyo abonnement voor vrienden en familie, maar met een voordeeltje voor zowel de bestaande als de nieuwe Simyo klant van €10,-.

Directeur van Simyo Onno van der Poel: "Onze klanten gaven aan Simyo vaak onder bekenden te promoten. Ze vroegen ons of ze beloond konden worden voor het aanbrengen van vrienden en familie als klant bij Simyo. Daar is het idee van een eigen webshop uit ontstaan."

In 2013 werd een kleine groep klanten benaderd met de mogelijkheid om een webshop te openen. Inmiddels hebben klanten 2600 webshops geopend. Vanwege dit succes wordt het programma uitgerold onder alle Sim Only klanten. De provider verwacht in 2014 dat ruim 10.000 klanten een eigen Simyo shop zullen openen.

Simyo ziet de hoge klanttevredenheid als de reden voor het succes van de VriendenDeal. "Simyo VriendenDeal maakt het aanbevelen van Simyo niet alleen makkelijker het maakt het ook leuker! Zo kunnen klanten hun Simyo shop helemaal personaliseren.“, aldus Mischa Oudolf, marketing manager bij Simyo, “Elke maand maken we de Simyo500 bekend. Dat is een lijst van de 500 best bezochte en best lopende Simyo shops. De top 5 wordt één week lang gepromoot op Simyo.nl. Hierdoor kunnen de winnaars rekenen op een flink aantal bezoekers en verkopen.”

– – – – – – – – – – – – – – – – –

Simyo is een Sim Only voordeelprovider die gebruik maakt van het KPN netwerk. Bij Simyo kunnen klanten al hun telecomzaken online regelen: aanmelden, opzeggen, bundels verhogen en verlagen via www.simyo.nl of via de Mijn Simyo App die beschikbaar is voor iPhone of Android.

1. Vorig jaar kwam het merk tweemaal op rij als beste uit de test bij de Mobiele ProviderMonitor van de Consumentenbond. [Bron: Consumentenbond]

Citaten
"Onze klanten gaven aan Simyo vaak onder bekenden te promoten. Ze vroegen ons of ze beloond konden worden voor het aanbrengen van vrienden en familie als klant bij Simyo. Daar is het idee van een eigen webshop uit ontstaan." Onno van der Poel, directeur Simyo